14 Eylül 2015 Pazartesi

www.otopark.com Haber Olmak.



http://www.otopark.com/

http://www.otopark.com/2015/09/14/otomobilleri-tanirken-turkiyenin-en-guzel-yerlerini-de-kesfedin/

Merhaba ,
Ben otoparkı ilkez, Hyundai i10 testi ile tanıdım. O sıralar, otomatik tork konverterli bayan arabaları araştırıyordum. Bu sırada Ekşi sözlükte bulduğum bir link üzerinden Youtube kanallarına ulaştım. Sinan ve And beyi ilk o zaman tanıdım. Önce sıkıcı bir araç içi video olsuğunu sanmıştım. Ama izledikten sonra anladım ki, gayet eğlenceli bir sunum yapmışlardı. Param olsa o arabayı ertesi gün alıcak seviyeye getirmişlerdi.
Siteye ilkez youtube linklerinden ulaştım. Okudukca dahada hoşuma gitmeye başladı. Üye olup 2 kalem de ben edeyim dedim. İstanbul niki ile üye oldum. Otoparktan ilham alıp İkinci dünya savaşı bloguma arabalar hakkında tecrubelerimi yazmaya başladım. 10 ocaktan beri itina ile ayda 1 veya 2 yazı yazıyorum.

Evet bana bu blogu yazmamda ilham verenler Otopark ekibidir. Sohbet sayfalarında yazdıklarımın zamanla kaybolduğu için bu bilgileri tekrar tekrar yazmak yerine Önce donanım haber sonra Bloguma yazmaya başladım. Bloga yazmak, resim eklemek, daha kolay olduğu için Bloga kaydım.

Şimdi ilham aldığım sitede haber olmak beni mutlu etti. Özelikle otopark editörü  beyin yazısı için çok teşekkur ediyorum kendilerine. Beni benden daha iyi anlatmış.

Değerli Otopark bana yaptığı bu motivasyondan dolayı çok teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder