4 Mayıs 2014 Pazar

Alkolik İkizler, Messerschmitt Bf109G-14 ve Messerschmitt Bf109G-14/AS

Messerschmit Bf109G serisinin alkolik badboyları, G-14 serisi hakkında önemli bilgiler buldum, Bu bilgiler arasında, Daimler- Benz firmasının rest raporlarıda vardı. Rapor G-14 için iki farklı motor seçeneğiyle yapılan test uçuşlarının sonuçlarını veriyordu. Ben aldığım bazı eleştirilere istinaden bu sonuçları tek düze değil grafik şeklinde anlatmayı düşünüyorum. Umarım başarılı olurum.

Messerschmitt Bf109G-14/U4 için DB605 AM ve DB605ASM motorlarının yararları. 

Uçağın Durmu : 

Test platformu olarak MW-50 ile desteklenmiş Messerschmitt Bf109G-14/U4 platforumu kullanılmıştır.

Silah donanımı : 

Test ucağı üstünde U4/R6 silah donanımına sahiptir. Kanatlarda Mg151 topu , Motor kaputu üstünde iki adet Mg131 ve bombardıman ucaklarına karşı kullanmak maksadıyla monte edilen U4 30 mm topu vardır. Ucağın kontrol yoksei üstünde üç adet ateşleme düğmesi bulunur, A, B ve B2 butonu olarak isimlendirilir. A butonu Mg131 ve Mg151 silahlarını ateşler. Mk108 silahı için isi B butonuna basılması gerekir. Bu şekilde olmasının sebebi , namlu çıkış hızı göz önüne alındığında mk108, avcı ucakları gibi  küçük ve kıvrak ucakları avlamakta sıkıntı yaratmaktadır. Topun tepmesi pilotun dezavantajına olcaktır. 

Mk108 65 mermi 
Mg131  300 mermi , 2 silah için toplam 600 mermi
Mg151 135 mermi , 2 silah için toplam 170 mermi

Db605 AM motoru ile test ağırlığımız 3515 kilo. Su soğutma sistemi için 33,6 litre su ve yağ soğutma sistemi içinde 6,5 litre yağ ucağa eklenmiştir. 
Db605 ASM motoru test ağırlığımız 3550 kilodur Su soğutma sistemi için  42 litre su ve yağ soğutma sistemi için 8,5 litre yağ uçağa eklenmiştir.



Tırmanmada İkizler. 


İrtifaya Göre Son Süratte İkizler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder